Tusind tak ♡ - 10% på næsten alt*
Tusind tak ♡ - 10% på næsten alt*
Kopiér koden:
PLM9652
00
Tim.
00
Min.
00
Sek.
Sikr dig kuponen

Betaling på regning

Betalingsformen regning bliver tilbudt og gennemført af vores betalingspartner Klarna. Ved et køb på regning skal beløbet betales i løbet af 14 dage efter modtagelse af forsendelsesbekræftelsen. Du overfører beløbet direkte til Klarna. Du skal kun betale for de artikler du beholder. Hvis du først efter de 14 dage beslutter dig for, hvad du beholder, så betal venligst ligevel i første omgang beløbet på de endnu ikke returnerede varer.

Hvis du sender noget retur, bliver beløbet refunderet efter behandling af returpakken.

Har du fået en betalingspåmindelse?

... selvom du har overført eller returneret?

Find alle tips til betalingspåmindelse her.

... og har ikke overført?

Brug Klarnas bankinformationer, som du har fået på e-mail (Regning/ Betalingspåmindelse) til at overføre det åbne beløb.
Bemærk: Anvend venligst den individuelle kode, der er angivet i e-mailen. Ellers kan din betaling ikke automatisk tilordnes bestillingen.

Betaling af regning - trin for trin:

1. Betal, hvad du beholder
Du behøver kun at betale for de artikler, du beholder - betalingsfristen på 14 dage er uafhængig af den frivillige 100-dages returret for kundekontoindehavere.
2. Overfør per bestilling.
Overfør venligst for hver bestilling og angiv kun det pågældende bestillingsnummer i notatfeltet.
3. Efter en returnering.
Beløbet bliver tilbagebetalt til den bankkonto du har overført fra.

For at regningen bliver sat på pause, og du ingen betalingspåmindelser eller rykkere modtager, angiv returen hos Klarna ved at logge dig ind. Angiv her din e-mailadresse, som du har brugt ved bestilling. Du modtager herefter en e-mail med et password, som du kan bruge til at logge ind og angive retur.

Har du spørgsmål til din regning hos Klarna?

Venligst kontakt Klarna direkte, da vi ingen informationer om din regning har. Du kan kontakte Klarnas kundeserice på 69 91 88 81. På hjemmesiden https://www.klarna.com/dk/kundeservice/ finder du derudover en chat-funktion.

Har du ved en fejl angivet noget forkert i notatfeltet under bankoverførslen?

Venligst kontakt Klarna direkte, så overførslen kan tilordnes korekt. Du kan kontakte Klarnas kundeservide på 69 91 88 81. På hjemmesiden https://www.klarna.com/dk/kundeservice/ finder du derudover en chat-funktion.



Du fandt ikke svar på dit spørgsmål her?

Kontakt os personligt

Skriv til os
Du kan kontakte os via vores kontaktformular. Vi svarer indenfor 2-3 hverdage.
Skriv til os
Ring til os
Vores kundeservice hjælper gerne. Tak for din forståelse for, at ventetiden kan være lidt længere.
Ring til os