15% på autostole i OUTLET 🚗
15% på autostole i OUTLET 🚗
Kopiér koden:
EBV14768
00
Tim.
00
Min.
00
Sek.
Sikr dig din kupon
Levering
Forsendelse af speditionsartikler

Enkelte artikler bliver afsendt direkte fra producenten. Hvis artiklen bliver leveret direkte fra producenten, bliver et leveringstidspunkt aftalt telefonisk med leverandøren. Her er...mere

Jeg har modtaget en vare, jeg ikke har bestilt

Har du modtaget de forkerte produkter eller andre produkter, som du ikke har bestilt? Det beklager vi meget! Returnér det forkerte produkt og markér på returfragtsedlen, at du...mere

Hvor er min pakke? / Hvordan kan jeg følge min pakke?

Leveringstiden af din pakke finder du på produktsiden. Så snart din pakke er afsendt, modtager du en e-mail med forsendelsesbekræftelse, forsendelsesnummer og link til PostNords Track...mere

Hvordan fungerer forsendelsen ved pinkorblue.dk?

Vi sender din bestilling med PostNord. En bestilling på pinkorblue.dk kan kun leveres til adresser i Danmark. Hvornår modtager jeg min ordre? Et produkts leveringstid fremgår på produktsiden....mere

Til hvilke lande leverer pinkorblue.dk?

Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra...mere

Kan jeg selv afhente min bestilling?

Nej, af logistiske årsager kan bestillinger ikke afhentes på vores lagre. Flere spørgsmål Hvordan fungerer forsendelsen ved pinkorblue.dk?mere

Jeg har modtaget en ufuldstændig ordre! Hvorfor var alle produkter ikke i pakken? Hvorfor er min ordre opdelt i flere pakker?

Ved bestillinger med flere produkter kan leveringen blive opdelt i flere pakker. For hver pakke modtager du oftest en separat forsendelsesbekræftelse pr. e-mail med sporingslinks. Større...mere

Er din artikel defekt eller beskadiget?

Det beklager vi. Sommetider sker det, at en artikel er defekt eller mangelfuld. I disse tilfælde har du selvfølgelig mulighed for at reklamere. Kontakt os og angiv dit ordre-/bestillingsnummer,...mere

Hvordan ændrer jeg min adresse?

På din kundekonto kan du ændre eller tilføje leverings- og faktureringsadresser. Desværre har vi ikke mulighed for at ændre fakturerings- og leveringsadresser på eksisterende ordrer....mere