På din kundekonto kan du ændre eller tilføje leverings- og faktureringsadresser.
Desværre har vi ikke mulighed for at ændre fakturerings- og leveringsadresser på eksisterende ordrer. Når du har afgivet en ordre, kan du annulere denne ved at ringe til os indenfor 60-minutter. En email sendt indefor denne tidsfrist er desværre ikke tilstrækkeligt. Læg efterfølgende en ny bestilling med de korrekte adressinformationer.
Det er desværre ikke muligt at annullere en ordre uden for vores kundeservices åbningstider. Så snart pakken er afleveret til postnord, modtager du en e-mail.
Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra vores danske webshop er kun mulig inden for Danmark, eksklusiv Færøerne og Grønland. Hvis du har brug for en faktura med en udstedt adresse uden for Danmark, bedes du i første omgang indtaste din danske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du så kontakter os efter at have afgivet din bestilling, sender vi dig gerne en faktura med din udenlandske faktureringsadresse. Du kan kontakte os via e-mail til info@pinkorblue.dk, via telefax til +49 (0)234/54573110 eller telefonisk indenfor vores servicetider på telefon 82 56 80 73. Hvis du ønsker levering til et andet land end Danmark, skal du blot købe fra vores internationale online webshops:
Østrig | Schweiz/Liechtenstein | Frankrig | Nederlandene | Belgien | Finnland | Norge | Sverige | Polen | Italien | Spanien | Tjekkiet/Slovakiet
I dette tilfælde bliver pakken sendt retur til os, og vi refunderer beløbet.